Новини палати


Ощадбанк із 11.12.2023 впровадив «Особистий кабінет нотаріуса» – новий функціонал, що спрощує процедуру подання та отримання відповіді на запити нотаріусів.

Скористатися послугою можуть державні чи приватні нотаріуси, які авторизувалися на веб-порталі за КЕП.

Нагадаємо, що НПУ закликала Ощадбанк налагодити ефективне листування із нотаріусами.

«Особистий кабінет нотаріуса» дозволяє:
– створювати та надсилати в електронному вигляді запити до Ощадбанку для отримання інформації про залишки коштів померлих власників для оформлення спадщини та/або виписки по рахунках у цінних паперах;
– отримати відповіді від Ощадбанку на вищезазначені запити в електронному вигляді з накладеним КЕП;
– оперативно переглядати запити та відповіді Ощадбанку в електронному вигляді;
– відслідковувати у будь-який момент статуси опрацювання Ощадбанком запитів нотаріуса.

«Подати запит до банку та отримати відповідь від останнього стає значно простіше, без необхідності їх паперового оформлення та понесення витрат, пов’язаних із таким оформленням», – йдеться у повідомленні.

З детальною інформацією щодо порядку реєстрації в «Особистому кабінеті нотаріуса», інструкцією користувача та усіма можливостями можна ознайомитися за посиланням: https://www.oschadbank.ua/kabinet-notariusa

Служба підтримки Ощадбанку для нотаріусів: (044) 537-47-05

Переглядів:
стрічка новин