Ощадбанк звернувся до НПУ з проханням донести до нотаріусів наступну інформацію.
На адресу Ощадбанку надходить велика кількість запитів державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів (для вчинення нотаріальних дій з охорони спадкового майна, видачі свідоцтв про право на спадщину, про право власності на частку в спільному майні подружжя) щодо розкриття банками інформація стосовно фізичних осіб, яка становить банківську таємницю.
Відповіді на такі запити Ощадбанк готує і направляє у встановлені строки поштовою кореспонденцією (рекомендованими листами), але значна частина таких листів повертається до банку, оскільки отримувачі (нотаріуси) не звертаються до відділень Укрпошти. Є випадки, коли такі листи повторно направлялися банком по декілька разів.
Дана ситуація призводить до того, що нотаріуси не отримують інформацію, необхідну для подальшого вчинення нотаріальних дій, а Ощадбанк несе додаткові витрати на повторне відправлення відповідей.
Після проведеного аналізу з’ясовано, що одна із головних причин повернення до Ощадбанку листів – неможливість Укрпошти інформувати нотаріусів про надходження кореспонденції, у зв’язку із відсутністю контактного мобільного номеру телефону нотаріуса.
Тому Ощадбанк рекомендує нотаріусам зазначати у запитах свої контактні мобільні номери телефонів, на які буде направлятися оповіщення про надходження кореспонденції на ім’я такого нотаріуса, для подальшого звернення до відділення Укрпошти з метою отримання листів від Ощадбанку.
https://npu.ua/wp-content/uploads/2023/11/obank-poshta.pdf