24 вересня 2020 року відбулася організована Міністерством юстиції України онлайн-конференція з питань забезпечення роботи нотаріату та здійснення контролю за нотаріальною діяльністю.
В заході взяли участь заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації Ольга Оніщук, директор Департаменту нотаріату та державної реєстрації Дмитро Кирилюк, начальник Управління нотаріату та фінансового моніторингу Віра Бондаренко, керівники міжрегіональних управлінь Мін’юсту, президент Нотаріальної палати України Володимир Марченко, віце-президент НПУ Олена Кирилюк, члени Ради НПУ, голови відділень НПУ.
Нотаріальна спільнота та представники Міністерства юстиції обговорили актуальні питання:
– необхідності уніфікації звітності;
– регламентації процедури перевірок та усунення випадків зловживання службовим становищем;
– запровадження е-документообігу нотаріусів з РТГ та БТІ на всій території України; цифровізації процесу повідомлення НАІС про передавання бланків між нотаріусами;
– усунення колізії трактування норм при реєстрації приватної нотаріальної діяльності після спливу 3-х років з моменту припинення діяльності.
Окрім того, з метою уникнення черг домовлено завчасно організувати процеси щодо підписання реєстрів на 2021 рік та здачу звітності за 2020 рік.
Конструктивна співпраця НПУ та Мін’юсту триває, зокрема й в контексті взаємовідносин відділень Палати та міжрегіональних управлінь Міністерства.