Новини палати

 

Комісія НПУ з питань інформатизації, цифрової трансформації та запобігання кіберзлочинності підготувала роз’яснення щодо подальшого використання системи електронної взаємодії «Трембіта»: https://npu.ua/wp-content/uploads/2025/01/trembita.pdf

Наказом Мін’юсту від 02.01.2025 №14/5 затверджено зміни до Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України. Частина цих змін спрямована на модернізацію процесів нотаріальної діяльності та інтеграцію електронних систем.

Цей наказ набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування, крім абзаців четвертого-шостого підпункту 2, абзацу восьмого підпункту 3 пункту 1, які набирають чинності з дня, наступного за днем опублікування Міністерством юстиції повідомлення в газеті «Голос України» про початок функціонування Єдиної державної електронної системи е-нотаріату.

Абзац 8 підпункту 3 пункту 1 цих змін вказує, що інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, отриманий від фізичної особи, нотаріус перевіряє за відомостями Державного реєстру фізичних осіб – платників податків шляхом електронної інформаційної взаємодії з використанням засобів системи «Трембіта».

Використання системи «Трембіта» в межах нотаріального процесу призначено для перевірки реєстраційних номерів облікових карток платників податків, в межах якої Єдина державна електронна система е-нотаріату забезпечує електронну взаємодію між нотаріусами України та державними реєстрами, шляхом верифікації даних платників податків через інтеграцію з Державним реєстром фізичних осіб в режимі реального часу.

Додатково нотаріусам не потрібно укладати договори про приєднання до системи «Трембіта» чи здійснювати особисте підключення, оскільки електронна взаємодія між реєстрами буде встановлена в рамках запуску Єдиної державної електронної системи е-нотаріату.

Переглядів:
стрічка новин