Новини палати

Міністерство юстиції України у листі
№ 25023/37.1/32-22 від 14.03.2022 “Щодо листування з питань нотаріату” повідомило особливості проведення перевірок нотаріусів та подання звітності.

У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні Мін’юст наголошує на необхідності призупинення проведення планових комплексних перевірок організації роботи державних нотаріальних
контор, державних нотаріальних архівів, організації нотаріальної діяльності приватних нотаріусів, дотримання державними і приватними нотаріусами порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального
діловодства у період дії воєнного стану, а також перевірок за зверненнями фізичних та юридичних осіб, які не стосуються воєнного стану, військової діяльності, а також діяльності нотаріату у зазначений період.

Щодо подання звітності з питань нотаріату:

– щомісячні інформаційно-аналітичні матеріали щодо організації роботи з
реалізації Закону України «Про нотаріат» та щомісячна інформація щодо коштів, отриманих за надання додаткових платних послуг правового і технічного характеру державними нотаріусами подаються, за наявності такої можливості з приміткою, в якій частині подається інформація;

– щоквартальний звіт стосовно проведення узагальнень нотаріальної
практики щодо вчинення окремих нотаріальних дій та інформаційних листів та щоквартальна статистична інформація про стан виконання Конвенції про правову допомогу і правові відносини у цивільних, сімейних і кримінальних справах та надходження запитів про надання правової допомоги з АРК – не подаються до припинення воєнного стану;

– щомісячний звіт щодо взаємодії з РТГ та БТІ – не подається до припинення воєнного стану;

– щоквартальна звітність щодо кількості посвідчених правочинів
(договорів) з нерухомістю – не подається до припинення воєнного стану;

– щоквартальний та щотижневий звіти з питань застосування санкцій,
щоквартальний звіт з питань фінмоніторингу – не подаються до припинення воєнного стану.

Переглядів:
стрічка новин