Наказом Мін’юсту № 2241/5, який набрав чинності 26 червня 2021 року, затверджено зміни до Правил ведення нотаріального діловодства.
Комісія НПУ з аналітично-методичного забезпечення нотаріальної діяльності спільно з Відділом методичного забезпечення та інформаційно-аналітичної роботи НПУ підготували для нотаріусів Інформаційний лист «Щодо внесення змін до Правил ведення нотаріального діловодства» та Порівняльну таблицю.
У Інформлисті аналізуються зміни щодо нотаріального діловодства; відповідальності за організацію діловодства та архіву; порядку приймання-передавання документів; складання та оформлення нотаріальних, організаційно-розпорядчих документів; порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій; приймання і реєстрації кореспонденції; формування справ (нарядів); особливостей формування спадкових справ; оформлення справ для архівного зберігання; вимог щодо складання описів справ (нарядів) тощо.
Матеріали (Інформлист, Порівняльна таблиця та Презентація) розміщено на «Нотаріальній платформі» («Єдина нотаріальна практика»). Питання щодо доступу до «Нотаріальної платформи»: 099-11-000-40 (Viber, у робочий час)
14 липня НПУ провела для нотаріусів безкоштовний вебінар «Нотаріальне діловодство 2021».