Новини палати

Нотаріальна палата України, враховуючи численні звернення нотаріусів, просить ДП «Національні інформаційні системи» невідкладно вирішити ситуацію щодо незадовільної роботи Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Проблеми в роботі ДРАЦС (постійні збої, «підвисання» та самовільне закриття програми, неможливість завантажити реєстр, сформувати витяг або надрукувати вже сформований витяг тощо) порушують графік роботи нотаріуса, суттєво збільшують час на вчинення нотаріальних дій, спричиняють відкладення посвідчення правочинів, скарги та нарікання з боку громадян та бізнесу.

Це фактично паралізує роботу нотаріату, адже згідно із ст. 46-1 Закону «Про нотаріат» нотаріус під час вчинення нотаріальних дій зобов’язаний використовувати відомості ДРАЦС; підриває авторитет нотаріуса та державних органів; призводить до моральних страждань та значних матеріальних збитків нотаріусів та клієнтів.

Окрім того, технічні роботи в Реєстрі часто проводяться у  робочі години без попередження. НПУ наполегливо просить «НАІС» завчасно повідомляти про проведення технічних робіт та планувати їх на позаробочий час.

ДП «НАІС» як Адміністратор Реєстру відповідає за його функціонування (абз. 4 п. 2 Порядку ведення ДРАЦС).

Протягом останніх місяців нотаріуси неодноразово звертались до інженерів ДП «НАІС» та його філій з проханням допомогти в налагодженні роботи ДРАЦС, однак проблеми до цього часу залишаються невирішеними.

НПУ просить ДП «НАІС» невідкладно усунути проблеми у роботі Державного реєстру актів цивільного стану громадян, а також надати нотаріусам загальну інструкцію щодо налаштування коректної роботи Реєстру.

Переглядів: